منوی دسته بندی

خرافه ای که برایم به حقیقت پیوست

تابستان سالِ گذشته بود که به وجود طلسم، یقین پیدا کردم. هیچ برام قابل درک نبود که چرا خدا باید حرف شیاطین را گوش دهد و یک سری بلا، سر شخصی بیاورد. به چه دلیل و منطقی؟ چرا خدا حواسش به آن بنده نیست؟ چرا طلسم را به همانی که دعا و نفرین نوشته، بازنمی‌گرداند؛ مثلن بگوید:« آینه، آینه به خودت برگرده.» با عقل اون زمانِ من طلسم و دعا، فقط خرافات بود و بس. تا آنکه روزگار چرخید و چرخید تا من به باور وجود طلسم رسیدم؛ در حالِ حاضر نمی‌توانم بگویم دقیقن چه اتفاقاتی دلیل این باور شد.

امروز بالاخره سرصحبت را با یک مشاور باز کردم که :« آقا، بیا و بزرگی کن؛ این بدبیاری‌ها که تند و تند داره پیش میاد، غیرطبیعیه. اگر تا حالا جان به جان آفرین تسلیم نشدیم، احتمالن بخاطر نماز و ذکر و حلال و حروم کردن باشه. من ذهنم فقط به طلسم میره. یه راهی جلوی پام بذار.»
مشاور چند تا دعای دو سه خطی برایم فرستاد و گفت:«اینها رو بخون و توکلت به خدا باشه و سعی کن ذهنت رو از طلسم دور کنی و بهش فکر نکنی.» دعاها نقل از امام صادق(ع)، حضرت علی(ع) و پیامبراکرم (ص) بودند و در همگی اسم «حضرت موسی» مشهود بود. برایم جالب شد. در اینترنت سرچ زدم تا بیشتر راجع به این دعاها بخوانم و صحت و سقمش را بررسی کنم که به مطالب جدیدی رسیدم؛ به آیه‌های قرآنی که کاربردشان دفع طلسم و شر بود که از قضا در آنها هم اسم حضرت موسی آورده شده بود.
همه را یکجا جمع کرده‌ام؛ می‌خواهم کنار آیه الکرسی و چهارقل و وان یکاد آنها را هم بخوانم؛ تا کور شود هر جن و انسی که چشم دیدنِ حال خوبِ بنده خدا را ندارد.

اینجا می‌گذارمشان، شما هم بخوانید به نیت حال خوب هر روزتان و جواب آینه‌ای دهید به تمام دعاهای منفی اطرافتان🌺 الهی که شرِ تمام حسودان تنگ نظر دنیا کم شود.


و آن دعاها:

حاج شیخ عباس قمی در كتاب مفاتیح الجنان از امیرالمؤمنین علی علیه السلام نقل نموده است كه جهت باطل كردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید: «بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما كانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِكَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ.»

علامه كفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل كرده است كه خداوند به حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود: كسی كه دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِكَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ كَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْكَ أَهْلِ الْإِفْكِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ كَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ كَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِكَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَكُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا كَرِیم.»

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل كرده: جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید: «قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِكلِماتِه و لَو كَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا ها رَفعَ سَمكَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما كانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِكَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون.»


و آن آیه‌ها:

سوره یونس:

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَيُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لَا يُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِينَ ﴿۸۱﴾

پس هنگامی که افکندند، موسی گفت: آنچه را در این صحنه آوردید، جادوست؛ مسلماً خدا آن را به زودی باطل می کند، قطعاً خدا، کار مفسدان را [که برای تقویت طاغیان انجام می دهند] به سامان نمی آورد. (۸۱)

وَيُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿۸۲﴾

و خدا حق را با دلایل و معجزاتش ثابت و پابرجا می کند، گرچه گنهکاران خوش نداشته باشند. (۸۲)

سوره نازعات:

أَأَنْتُمْ أَشَدُّ خَلْقًا أَمِ السَّمَاءُ بَنَاهَا ﴿۲۷﴾

آيا آفرينش شما دشوارتر است‏ يا آسمانى كه [او] آن را برپا كرده است (۲۷)

رَفَعَ سَمْكَهَا فَسَوَّاهَا ﴿۲۸﴾

سقفش را برافراشت و آن را [به اندازه معين] درست كرد (۲۸)

وَأَغْطَشَ لَيْلَهَا وَأَخْرَجَ ضُحَاهَا ﴿۲۹﴾

و شبش را تيره و روزش را آشكار گردانيد (۲۹)

وَالْأَرْضَ بَعْدَ ذَلِكَ دَحَاهَا ﴿۳۰﴾

و پس از آن زمين را با غلتانيدن گسترد (۳۰)

أَخْرَجَ مِنْهَا مَاءَهَا وَمَرْعَاهَا ﴿۳۱﴾

آبش و چراگاهش را از آن بيرون آورد (۳۱)

وَالْجِبَالَ أَرْسَاهَا ﴿۳۲﴾

و كوهها را لنگر آن گردانيد(۳۲)

سوره اعراف:

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿۱۱۸﴾

پس حقيقت آشكار گرديد و كارهايى كه میکردند باطل شد (۱۱۸)

فَغُلِبُوا هُنَالِكَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِينَ ﴿۱۱۹﴾

و در آنجا مغلوب و خوار گرديدند (۱۱۹)

وَأُلْقِيَ السَّحَرَةُ سَاجِدِينَ ﴿۱۲۰﴾

و ساحران به سجده درافتادند (۱۲۰)

قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۱۲۱﴾

[و] گفتند به پروردگار جهانيان ايمان آورديم (۱۲۱)

رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ ﴿۱۲۲﴾

پروردگار موسى و هارون (۱۲۲)

sepideh alipour وب‌سایت

‫2 نظر

  • متاسفانه این خرافات واقعیه ولی فقط احمقا میرن سراغش. جای احمق هم که مشخصه. بهش فکر نکن و بذار تو آتیش خودشون بسوزن😒

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *