منوی دسته بندی

پریشونم! درمانم چیست؟

ذهنم باهام همراهی نمیکنه. باید بشینم سر حفظ قرآنم. برای همیار قرآنیم برنامه جدیدمو فرستادم. ساعت چهار عصر رو رد کرده و من هنوز کاری نکردم. نه اینکه ننشسته باشم پاش. چرا نشستم. اما ذهنم خیلی پریشون حاله.

چندتا توییت و منشن به توییتهای مزخرف بعضیا دادم. نمیشد گذشت و جواب نداد. جایز نبود. امربه معروف و نهی از منکر توییتی هم کردم. نه به کسی که شالش افتاده، خیر. اتفاقا به کسی که شالش سرش بود از نوع آخوند. وقتی اینها حرف دهنشون رو نمی فهمن و با توهین و حق به جانب صحبت میکنن، من نمیتونم ساکت بشینم. انقدرم قشنگ و دقیق و کامل و واضح کامنت گذاشتم براشون که خودم کفم برید.

صحبت با سمیه هم تو این روند بی‌تاثیر نبود. از سردار سلیمانی گفت و اینکه گارد گرفتن ممنوع. چقدر خوبه که هستش.از روزی که این جمله رو ازش شنیدم خیلی حواسم هست به حرفها.

فعالیت تو توییتر، دست کمی از اینستاگرام نداره. حال به هم زنه. اما چاره‌ای نیست. تعهدی دادم و باید پاش بمونم. برای فرار از درگیرشدن بیش از حد، موبایلمو که زدم به شارژ، بچه‌ها رو بردم حموم. ظرفهای صبحونه رو شستم و بعد موبایل شارژ شده رو از برق کشیدم. خاموشش کردم و انداختم ته کمد تا ساعت ۷ که برم گزارش کار توییتریم رو توی گروه بفرستم.

حالا دو ساعتی هست که بدون موبایلم. لباسهایی که ماشین لباسشویی زحمت کشید و شست رو پهن کردم. و بعد پرده آشپزخونه رو که تا چند دقیقه پیش نور قشنگی روی فرش پهن کرده بود رو کشیدم؛ چون نور عصرگاهی روزهای آلوده رو دوست ندارم، بخصوص اگه پنجشنبه باشه.

و حالا باید این پست رو منتشر کنم و بعدش سعی کنم با تمرکز کامل بشینم پای حفظ قرآنم. کاش ذهنم یاری‌م کنه.

sepideh alipour وب‌سایت

‫6 نظر

  • سپیده جان تمرکز کالای کمیابی شده تا میخوای تمرکز کنی هزارتا چیز یادت میفته و تمرکزت رو به هم‌میریزه. اولا فکر میکردم فقط من اینجوریم ولی الان میبینم مشکل عصرمونه که همه چی دست به دست هم میده که نزاره ما اهدافمون رو دنبال کنیم

  • دلیل اصرارت به توییت و جواب دادن رو نمی‌فهمم سپیده جان
    واقعا با این حرفها از نظرشون برمیگردن؟
    بعد ارزش اینهمه حرص و جوش رو داره که میخوری؟
    عمر و زندکی خودن و بچه ها مهمتریم دختر
    بی تفاوتی مدنظرم نیست اما حرص و جوش اصلا

  • خدا قوت مامان زحمت‌کش🥰خدا قوت فعال اجتماعی😊
    خدا قوت بخاطر همه‌ی کارای خوبی که انجام میدی🌹

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *